skip to Main Content
Waarom
Wij het doen

Omdat het onze natuurlijke drive is om klanten te helpen zoals we zelf ook graag geholpen willen worden, bieden we ICT-oplossingen die meer inhouden dan alleen een geavanceerd stukje techniek.

Wij worden er blij van als we onze klanten kunnen helpen aan een goed werkende en betrouwbare oplossing, uíteraard. Maar we worden er net zo blij van als we een medewerker kunnen helpen met een vervelend ICT-probleem waar hij of zij, misschien al langere tijd, mee zit. Helpen zit in onze genen. Dát is wat ons motiveert!

Waarom wij het doen
Hoe wij het doen
Hoe
Wij het doen
  1. We denken, werken en handelen als een klein bedrijf en dat ziet u in onze adviezen.
  2. We werken graag voor lokale bedrijven, omdat we u ook willen kunnen bezoeken.
  3. Geen omslachtig ticketsysteem, u krijgt direct een systeembeheerder aan de lijn.
  4. Onze kracht: een sociale, breed georiënteerde en hulpvaardige partner.
Wat
Wij doen

Als enthousiaste ICT-professionals gaan we al 10 jaar tot het uiterste om ervoor te zorgen dat onze klanten over een betrouwbare en veilige ICT-omgeving beschikken. Daarbij vinden wij het belangrijk dat onze klant voor alles bij ons terecht kan. Dus niet van het kastje naar de muur, maar gewoon één partij die alle ICT zaken regelt:

  • Het bedenken van een oplossing die past bij de werkwijze en de omvang van de organisatie.
  • Het leveren en installeren van de daarbij behorende hardware, software en (cloud-) diensten.
  • Het (op afstand) monitoren, bewaken en onderhouden van systemen.
  • Het bieden van directe telefonische helpdeskondersteuning.
  • Het uitvoeren van onderhoud en/of andere werkzaamheden bij de klant op locatie.
  • Het adviseren over nieuwe ontwikkelingen die iets kunnen toevoegen voor de klant.
Wat wij doen