skip to Main Content

Een leeg bureaublad, HELP!

Het is vrijdagmiddag rond de klok van twee uur. De telefoon gaat en een paniekerige stem zegt, mijn hele bureaublad is leeg! Daarnaast kon de persoon in kwestie geen enkel programma meer openen, geen internetbrowser en ook geen e-mail meer inzien. Ik ben gelijk de auto in gesprongen en naar de klant toe gereden.

Een kwartier later bleek, uit onderzoek, dat het gehele profiel beschadigd was door onverklaarbare redenen. Veel bestanden waren weg of incompleet waardoor niets meer functioneerde. Gelukkig hebben wij een aantal jaar geleden één van onze back-up oplossingen geïmplementeerd waardoor we tot grote vreugde van de klant alles terug konden zetten naar de dag daarvoor.

Dan ben je als klant blij dat je alles bij een betrouwbare IT-partner hebt neergelegd. Nog mooier is het voor mij om te zien dat de klant weer helemaal blij is!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *